Kierownictwo Urzędu - Sekretarz

Sekretarz Miasta



Funkcję Sekretarza sprawuje Krystyna Wasilewska 

Tel: 22 779-00-45
fax: 22 789-51-02
e-mail:
um@jozefow.pl

Sekretarz Miasta - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.


Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  2. koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki i samodzielne stanowiska pracy,
  3. organizowanie współdziałania z jednostkami organizacyjnymi miasta,
  4. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  5. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie miasta,
  6. nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
  7. adaptacja zawodowa nowozatrudnionych pracowników samorządowych,
  8. przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie,
  9. przestrzeganie przez pracowników Urzędu przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  10. podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w Urzędzie
  11. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obsługi kancelaryjnej Urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami i stanowiskami pracy w Urzędzie,
  12. przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej przez pracowników Urzędu,
  13. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie nadzorowanych spraw oraz koordynowanie kontroli zewnętrznych,
  14. przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Urzędu oraz innych wewnętrznych aktach prawnych Burmistrza,
  15. gospodarka etatami oraz funduszem płac,
  16. wnioskowanie w sprawach karania, wyróżniania i nagradzania pracowników,
  17. utrzymanie bieżącego kontaktu z pracownikami Urzędu w sprawach:
    a)warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy,
    b) ochrony zdrowia pracowników i wypoczynku,
    c) świadczeń socjalnych,
    d) podwyższania kwalifikacji zawodowych.
  18. opracowywanie projektów zakresów czynności stanowisk pracy (za wyjątkiem stanowisk pracy podporządkowanych Przewodniczącemu Rady i Skarbnikowi),
  19. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami na tle realizacji zadań Urzędu,
  20. wykonywanie innych poleceń Burmistrza.
Wytworzył:
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Szostak Karolina
(2009-06-24 15:57:57)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki